DAG 9 - Två saker som jag önskar att jag kunde göra

1 Rida
Ridsporten är så häftig. När jag var yngre så ville jag jätte gärna börja rida och det skrev jag om i ett inlägg för några veckor sen. Jag tyckte det var så häftigt att rida och hästar är så stora och kraftiga djur och jag tyckte det skulle varit en rolig utmanaing att lära mig hantera dessa stora djur. Tyvärr fanns det inte en möjlighet för mig att börja rida då. Jag tycker mycket om att kolla på hästtävlingar och jag hade verkligen gärna kunnat rida bra.
 
 
 
 
 
2 Resa jorden runt
Jag har alltid gillat att kolla på häftiga bilder från olika ställen runt om i världen. Jag har kollat på hotell, kollat på flyg och kollat på olika kryssningar till olika ställen. Jag har förställt mig själv ligga där på olika stränder och vid olika pooler. Jag har alltid velat besöka massor av olika länder och olika sevärdheter och jag hade någon gång i mitt liv velat besöka de flesta länder i världen:)
 
 
 
 
 
 
 
 
Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar
2016-02-02 @ 17:11:41
URL: http://aaikioniemi.se

Härliga bilder :)

Svar: Tack:)
Amanda Eriksson

Vicktoria
2016-02-02 @ 17:47:56
URL: http://vicktoriajohansson.se

Vilka härliga bilder :) Båda dessa saker skulle jag också vilja göra. När jag var yngre så red jag väldigt mycket, ångrar att jag slutade med det :(

Visst är det fint, jag tycker att väskan är riktigt snygg :)

Svar: Tack:) Ja väskan var riktigt snygg:)
Amanda Eriksson

Elvira Kavallin
2016-02-02 @ 19:29:20
URL: http://elvirakavallin.blogg.se/

Det är inte försent än, bara att tuta och köra! :)

Svar: Ja😃
Amanda Eriksson

Keilzu
2016-02-02 @ 20:03:05
URL: http://keilzuu.blogg.se

Vad många fina bilder du har lagt upp! :)

Svar: Nämen tack😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0