Dag 6: Var vill jag vara om 10 år

Den här tycker jag ska bli jätterolig att skriva för jag har aldrig tänkt på vad jag ska göra så långt in i framtiden som jag tycker att det känns som men som det egentligen inte är för tiden går så fort.
 
Om tio år så hoppas jag såklart att jag tagit studenten och att jag har kommit in på och gjort klart arkitektutbildningen. Jag hoppas att jag fortfarande bloggar och att jag har utvecklat bloggen och att den har gett mig någonting. Jag skulle vilja ha startat ett eget arkitektföretag och eget varumärke där jag kommer sälja smink som under tiden man använder det förminskar porerna och förhindrar att finnar uppstår. Jag vill även sälja hårprodukter för jag ser överallt produkter som ska ge mer volym och göra håret tjockare etc men jag har ju problem med att håret är för tjockt och har för mycket volym men också att massor av hårstrån går av. Jag skulle därför vilja sälja hårprodukter som gör att håret får mindre volym och gärna också så att det blir/känns tunnare och inte går av.
 
Det var lite av vad jag vill vara inom jobb och bloggen men vart vill jag vara privat då?
Jo jag skulle väldigt gärna vilja bo i en stor villa på Lidingö i stockholm och det låter kanske konstigt eftersom jag bor i Göteborg men jag gillar förändring så jag skulle åtminstone vilja prova att bo i stockholm ett tag. Jag skulle vilja bo där med en man och ett barn men gärna ett till barn något år senare. Jag skulle även vilja ha ett sommarhus i Grekland eller något annat varmt ställe som jag skulle kunna åka till med familjen när det är för kallt här hemma eller bara när man behöver komma bort från vardagen. Jag skulle även vilja ha ett tjejgäng som jag skulle kunna gå ut och äta mat med eller gå till lekparken med barnen med eller ja helt enkelt kunna möta upp och bara snacka om allt möjligt och ge tips och råd till varandra.
 
Åh ja vad jag har mycket att kämpa för att uppnå nu. Jag älskar att ha mål och jag tycker det är en viktig del för att utvecklas och att allt ska bli så bra som möjligt. Mål är ju en form av planering och alltid blir ju väldigt mycket lättare att hålla iordning på och komma ihåg om man har en planering.
 
Vad vill ni vara om 10år? Berätta gärna:)
 
XOXO
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0