Ballongmage

Godmorgon!

Jag åt alldeles för mycket godis igår så jag mådde så illa och min mage svällde upp ganska mycket vilket bar obehagligt. Jag sa till och med till mig själv att jag aldrig mer ska äta godis men det vet ju jag inte kommer hända. Jag mår dock fortfarande illa bara jag tänker på godis så det kanske inte blir lika mycket någon mer gång.

Såg ni förresten Melodifestivalen? 
Det gjorde jag och jag tyckte faktiskt bäst om de låtar med lite drag i alltså ace wilders låt och Mimmi Werners låt.
Vilken låt tyckte ni var bäst?

Idag ska jag ju som vanligt på dansen men efter den så åker jag, mamma och Ida hem till mormor och morfar och äter mat och tårta för att fira lite att mormor fyller år imorgon.
Det blir kul:)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt till av the carrie diaries och äta frukost.

Ha en bra dag så hoppas jag att vi hörs senare.

XOXO 
Två knäckemackor och hallon och banan med lite yoghurt.




Vilma
2016-02-07 @ 13:32:17
URL: http://www.petterssonvilma.blogg.se

Hann inte se mello men ska göra det nästa vecka

Svar: Ja gör det:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0