Stockholm

Hej alla goa bloggläsare
 
Imorgon så har jag en väldigt kort dag i skolan tack vare att min svenska lärare har åkt till tyskland.
Så imorgon går jag mellan åtta och halv ett, Så lyxigt.
 
Så efter skolan imorgon åker jag hem och tar det lugnt men jag måste även packa för på kvällen vid fem över åtta går ett tåg som ska ta mig och pappa upp till stockholm för en jätte trevlig helg med shopping, hotellfrukost och världens bästa pappa och dottertid.
 
Jag och pappa gjorde en liknande resa i februari men då var vi och kollade på jill johnsson och stannade bara en natt så det blev inte så mycket shopping. Jag sommarjobbade ju under tre veckor under sommarlovet så för några veckor sen fick jag min lön och jag ska nu spendera en del av de pengarna i stockholm.
 
Dagen idag då. Den har också varit väldigt bra eftersom att jag bara har två lektioner på torsdagar så jag gick i skolan mellan 8 och 11. 
Så efter skolan så har jag pluggt franska i två och en halv timme och efter det så fick jag i mig lite mat innan jag slog mig ner i soffan för att blogga ett inlägg som jag fick iden om tidigare idag och som kom ut några timmar sen.
 
Nu måste jag göra mig iordning för att att krypa ner i min säng och träffa john blund.
 
Ta hand om er<3
Vad tycker ni förresten om den nya snapchat uppdateringen?
Jag personligen älskar den.
 
Tilda
2015-09-19 @ 10:31:33
URL: http://bloggenommigochdittodatt.blogg.se

Vad lyxigt med så kort skoldag, hoppas du hade en bra dag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0