Nyårsafton!!

Godmorgon!
 
Vaknade lite sent idag men jaja Idag är det ändå nyårsafton, dagen många längtat till. 
Vissa ska säkert på fest andra ska kanske fira med släkt och vänner. Vissa kanske inte firar alls för att de inte har råd med det eller helt enkelt inte möjligheten att fira. Er tänker jag lite extra på idag. Jag är kanske inte helt nöjd med hur vi ska fira i år men jag har i alla fall fall möjlighet att fira och vara tillsammans med familjen och lite vänner till familjen.
 
Jag ska inte göra så mycket idag under dagen, Vid fem ska jag dock in och kolla på det stora arrangemang med fyrverkerier inne i stan och efter det ska vi åka till några familjekompisar och äta mat.
Vi kommer inte vara där så jätte länge utan vid kanske tio så åker vi tillbaka hem och då ska vi möjligtvis bada badtunna, om pappa hinner värma upp den vill säga.
 
Annars så ska jag inte göra något speciellt utan tar dagen som den kommer och hoppas på en riktigt bra sista dag på 2015. Jag ska se till att ha en riktigt bra inställning till allt som händer under hela dagen för att avsluta året med positiv energi och då även (förhoppningsvis) börja året med positiv energi.
 
Vad ni än ska göra idag och hur ni än ska fira så hoppas jag ni får en fantastisk dag och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0