Handlat mat med mamma och alla andra tusen personer

Ja jag är hemma från affären och jag och mamma var inte direkt ensamna. Det var väldigt mycket folk när vi kom in och när vi gick där ifrån så öste det in människor.
Så det var ju tur att vi kom när vi kom.
 
Men nu sitter jag här i min nya sköna soffa och skriver till er.
Jag har tänkt på det att jag vill ju att min blogg ska vara för er och därför vill jag att ni ska kunna vara med och påverka ifall ni tycker att det är något annat än det jag skriver om som ni skulle vilja läsa.
 
Så ta chansen och ställ frågor ifall ni vill att jag gör just ett inlägg där jag svarar på frågor eller kommentera helt enkelt det ni vill att jag skriver om så att jag får med det i bloggen som just du vill ha:)
 
Om en stund ska jag göra iordning efterrätten för den kommer behöva stå inne i kylskåpet ett tag och sedan så åker vi iväg in mot stan.
 
Hoppas ni har haft en bra nyårsafton så hr långt och att den bara blir bättre:)
 
Kram
 
 
Bild på mig och två av mina fantastiska vänner som jag var på liseberg med igår.
Tyvärr inte så bra kvalitet eftersom den är tagen med en mobiltelefon.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0